نام و نام خانوادگی
|
مدرک تحصیلی
|
سمت
|
شماره تماس
|
|
عاطفه طغرلی
|
لیسانس پرستاری
|
سرپرستار واحد
|
42481862 داخلی 198 و 112
|
برای مشاهده اسامی پرسنل شاغل در این بخش اینجا کلیک کنید
شرح وظایف :
-
بررسی وضعیت موجود در واحد تحت نظارت به منظور تعیین مشکلات مرتبط با ارائه خدمات
-
تعیین خط مشی جهت واحد مربوطه در راستای اهداف کلی سازمان
-
تنظیم برنامه کار و تقسیم کار پرسنل تحت نظارت در شیفتهای مختلف
-
برنامه ریزی جهت ثبت و ارائه گزارش کامل از وضعیت هر بیما ر
-
برنامه ریزی جهت اگاه سازی کارکنان جدید الورود به مقررات اداری استاندارها ، محیط فیزیکی ، وسایل و تجهیزات
-
پیش بینی نیازهای بخش از نظر امکانات ، تجهیزات موجود و لوازم مصرفی و پیگیری آن
-
برنامه ریزی جهت تغییر و تحول تجهیزات بخش در هر شیفت کاری
-
تشکیل جلسات درون بخشی و جلب مشارکت پرسنل در جهت حل مشکلات بخش
-
توجه به نیازهای پرسنل و ایجاد انگیزه جهت افزایش رضایت شغلی
-
شرکت در جلسات مدیران و ارائه نیازهای کارکنان ، بیماران جهت بهبود وضعیت
-
مشارکت و همکاری در برنامه های آموزش ضمن خدمت
-
مشارکت و همکاری در آموزش دانشجویان پرستاری و سایر کارآموزان
-
کنترل حضور و غیاب پرسنل تحت سرپرستی
-
تکمیل فرم ارزشیابی کارکنان جهت پرسنل تحت سرپرستی
-
ارزشیابی مستمر خدمات ارائه شده توسط کادر تحت سرپرستی از طریق بررسی رضایت مندی
-
کنترل و پیگیری و ثبت و اجرای دستورات پزشک و نظارت بر اجرای آن
شرح وظایف پرستاران شاغل در بخش بستری
-
انجام اقدامات مراقبتی بر اساس استانداردهای خدمات پرستاری و ثبت و پیگیری ان مانند : تامین بهداشت ، تغذیه ، خواب ، نیازهای دفعی ، تنفس و v/s
-
انجام مراقبتهای تشخیصی درمانی تجویز شده مانند : مایعات وریدی ، تزریق خون ، EKG ، گذاشتن سوند فولی ، سوند معده ، گچ گیری ، آتل گیری ، IV LINE
-
انجام اقدامات اولیه احیاء قلبی ریوی با حضور تیم احیاء
-
ارائه اقدامات پرستاری در انتقال بیمار از بخش به بخش دیگر و ارائه گزارشات مربوط
-
ارائه اقدامات پرستاری قبل و بعد از عمل
-
راهنمایی و مشاوره با مددجو در صورت ارجاع به سایر منابع تخصصی ، حمایتی ، اجتماعی
-
انجام اقدامات ضروری به منظور پیشگیری از عفونت
-
ترخیص و آماده سازی بیمار
-
تحویل گرفتن بخش از پرسنل شیفت قبل به پرسنل شیفت بعد بر بالین بیماران
-
شرکت و همراهی با پزشکان در محیط بیماران
-
ثبت کلیه اقدامات انجام شده
-
CPR