جمعه 16 خرداد 1404
--

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمان

معاونت درمان

فرم نظرسنجی از بیماران سرپایی


مراجعه کننده محترم,خواهشمند است به منظور بهبود کیفیت خدمات بیمارستان میزان رضایت خود را با انتخاب گزینه مورد نظر اعلام بفرمایید؛

لازم بذکر است که کلیه پاسخ هاو مطالب نوشته شده به صورت کاملا محرمانه حفظ میگردد و نیازی به ذکر نام نیست.



 

 

سال: :
ماه: :
جنسیت: :
تحصیلات: :
محل سکونت : :
سن: :
نام واحد ارائه دهنده خدمت: :
1-آیا از برخورد پرسنل نگهبانی رضایت دارید؟ :
2-آیا از نحوه و مدت زمان پذیرش رضایت دارید؟ :
3-آیا از برخورد پرسنل واحد ارائه دهنده خدمت رضایت دارید؟ :
4-آیا از مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات در واحد مربوطه رضایت دارید؟ :
5- آیا از نظافت و بهداشت واحد ارائه دهنده خدمت رضایت دارید؟ :
6- آیا از وضعیت تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش در محل رضایت دارید؟ :
7- آیا از میزان امکانات رفاهی موجود در محل رضایت دارید؟ :
8- نحوه نوبت دهی و رعایت نوبت چگونه بود؟ :
9- آیا ازنحوه برخورد پزشک/کادر درمان این واحد رضایت دارید؟ :
10- آیا از نحوه عملکرد پزشک/کادر درمان واحد مربوطه رضایت دارید؟ :
11-آیا اطلاعات داده شده توسط پزشک یا کادر درمان در مورد بیماری و مراحل بعدی درمان به شما،کافی بود؟ :
12-آیا از حضور به موقع پزشکان، (طبق برنامه زمانبندی) در درمانگاه تخصصی مربوطه برای ویزیت رضایت داشتید؟ :
13-پاسخگویی مناسب و حسن برخورد به تمامی سوالات مراجعین توسط منشی و متصدیان درمانگاهها/واحد پاراکلینیکی مربوطه چگونه بود؟ :
14-آیا تابلوهای راهنمای واضح وعلائم راهنمایی مسیریابی از درب ورودی تا درمانگاهها/واحد پاراکلینیکی مربوطه کافی بود؟ :
15- به نظر شما تابلو های معرفی پزشکان متخصص و برنامه ویزیت بیماران در ایام هفته کافی بود؟ :
آیا جهت دریافت خدمات مجددا به این بیمارستان مراجعه خواهید کرد؟ لطفا دلایل خود را ذکر بفرمایید :
تصویر امنیتی
متن تصویر امنیتی: *